Som idrettslag er vi avhengig av medlemskontingenten. Ikke bare fordi det er en viktig inntektskilde for oss, men også for at betalende medlemmer genererer midler fra kommunen.
Det er i dag, søndag 8. mai sendt ut faktura på e-post til alle som er registrert med e-post i vårt medlemsregister, og alle medlemmer skal ha fått en SMS med informasjon. Vi sender ut fakturaen til de som ikke er registrert med e-postadresse, i posten i morgen.
Har du spørsmål vedrørende din faktura, er det bare å ta kontakt!
Telefon: 90 17 01 78
E-post: post@lunderseteril.no
Vi har samlet noen spørsmål og svar her:
Hvordan mottar jeg fakturaen?
Vi sender ut fakturaen på e-post til alle som er registrert med en e-postadresse hos oss.
Du kan også logge inn på minidrett.nif.no og betale fakturaen der.
For alle som ikke er registrert med e-post hos oss, sender vi fakturaen i posten.
Kan jeg betale med Vipps?
Ja! Søk opp 79621 og betal korrekt beløp. Merk betalingen med navn og fødselsnummer.
Jeg får ikke åpnet lenken til fakturaen i e-posten. Hva gjør jeg?
Hvis lenken i e-posten ikke fungerer, eller at innholdet mangler, kan du logge deg på https://minidrett.nif.no/ eller kontakte oss, så sender vi en kopi i posten.
Når jeg logger på MinIdrett har jeg flere utestående beløp. Hva betaler jeg?
Hvis du ikke har betalt medlemskontingenten for tidligere år, kan du gjøre det via MinIdrett.
Vi oppfordrer deg til å betale utestående beløp, men i hovedsak er det beløpet for inneværende år som er viktigst.
Har mottatt en faktura i nettbanken fra Buypass AS. Er det svindel?
Hvis du mottar medlemskontingenten fra oss direkte i nettbanken, vil avsender være Buypass AS. Hvis du er i tvil om hva fakturaen gjelder, kan du åpne fakturaen for å se detaljer.
Vi er gjort oppmerksomme på at kunder hos SpareBank1 må klikke på «Endre» for å få valget «Se faktura».
Jeg har fått SMS, men har ikke mulighet til å logge på. Hvordan får jeg betalt?
Vi sender ut fakturaen i post til alle som ikke er registrert med e-postadresse.